Jak znaleźć motywację do uprawiania sportu jesienią i zimą: 6 przydatnych wskazówek

Wraz z nadejściem chłodów każdy ma doskonały powód, aby odpuścić trening, jak najszybciej wrócić do domu, owinąć się ciepłym kocem i spokojnie pić kakao. Z reguły ludzie przybierają na wadze jesienią i zimą, ponieważ poruszają się znacznie mniej i jedzą bardziej pożywne pokarmy.

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy 6 wskazówek, które pomogą przywrócić sport do Twojego życia. W rzeczywistości bardzo łatwo jest znaleźć motywację: wystarczy trochę spróbować.

                Wskazówka 1: zaktualizuj swoją muzykę

Staraj się to robić tak często, jak to możliwe, ponieważ nowa muzyka na Twojej liście to świetny sposób na zmotywowanie Cię do ćwiczeń. W tym celu nie trzeba spędzać dużo czasu na szukaniu utworów, które Ci odpowiadają.

Jeśli znasz tempo żądanej muzyki, możesz wypróbować różne wyszukiwarki, aplikacje lub witryny (takie jak jog.fm, mixcloud.com, thisismyjam.com, Last.fm), aby szybko i łatwo znaleźć odpowiednie utwory.

Wskazówka 2: zmień swoją aktywność fizyczną

Na przykład, jeśli znudzi Ci się ćwiczenie na siłowni, zapisz się na taniec lub pływanie. Zamiana jednej aktywności fizycznej na inną będzie miała korzystny wpływ na chęć pracy nad sobą. Poza tym próbowanie czegoś nowego jest zawsze interesujące i przyjemne!

Wskazówka nr 3: przyciągaj przyjaciół

Jeśli jesteś przyzwyczajony do uprawiania sportu w pojedynkę, spróbuj zmienić swoje przyzwyczajenia i zabierz ze sobą znajomego. Może to być wspólny jogging, jazda na rowerze, fitness lub taniec. Trening w parach jest bardzo motywujący! Po prostu nie zabieraj ze sobą zbyt rozmownych przyjaciół: z nimi każdy trening zamieni się w budkę i niekończący się śmiech (to zwykle się dzieje).

Wskazówka 4: Zmień środowisko sportowe

Czasami sama droga na siłownię staje się strasznie irytująca. Wiemy, dlatego radzimy zmienić trasę. W każdym znaczeniu tego słowa. Jeśli jesteś zmęczony swoją siłownią, zmień ją na inną, jeśli jesteś zmęczony trasą, którą biegasz, wybierz inne miejsce do biegania. Udowodniono, że zmiana otoczenia naprawdę poprawia jakość treningu i motywuje do nowych osiągnięć sportowych.

Wskazówka nr 5: wymyśl cel i idź do niego

Jeśli masz w planach przyjść na siłownię i po prostu uczyć się, bo to konieczne – nic nie zadziała. Dzięki temu bardzo szybko stracisz motywację i na zawsze przestaniesz ćwiczyć. Poświęć trochę czasu na wymyślenie planu i głównego celu, który poprowadzi cię do przodu. W takim przypadku zrozumiesz, dlaczego za każdym razem idziesz na trening. Nie zapomnij także o mini-celach, które musisz wykonywać z tą samą częstotliwością (np. Co tydzień).

Wskazówka 6: śledź błoga na Instagramie tych, którzy mogą Cię zainspirować

Przewijając kanał na Instagramie, zawsze zobaczysz nowe zdjęcia z nowymi osiągnięciami tych kobiet. Zweryfikowano, że są naprawdę inspirujące! Ty sam możesz prowadzić dziennik sportowy w Internecie, za każdym razem publikując raporty z treningu.

Podzieliliśmy się z Wami najskuteczniejszymi trikami życiowymi, które, mamy nadzieję, przywrócą Wam motywację do uprawiania sportu. Spróbuj, a osiągniesz sukces!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s