Wybór ubrania do ćwiczeń

Kiedy mówimy o sporcie, często mamy na myśli jakiś rodzaj aktywności fizycznej, do której przychodzimy w określonym celu i każdy ma swój własny. Ktoś po prostu chce schudnąć, ktoś chce poprawić swoje zdrowie, sylwetkę, nabrać pewności siebie. Na drodze do tych celów potrzebujemy cierpliwości, siły woli i dużej motywacji. Dla niektórych aktywność fizyczna jest bardzo trudna i czasami ludzie po prostu tracą motywację do dążenia do celu i zatrzymują się w połowie drogi. Dla każdej dziewczyny, cokolwiek robi, ważne jest, aby czuć się atrakcyjną i pewną siebie. W tym poście postaram się pokazać, jak dobór ubrań wpływa na efektywność Twoich treningów i jak uprzyjemnić sobie wycieczki na siłownię.

Nasze ubrania potrafią wpływać na nastrój: zachwycać, zachwycać, zdenerwować, wywoływać niezadowolenie. Odzież sportowa powinna być przede wszystkim wygodna i zapewniać komfort termiczny. Jeśli ćwiczysz w domu, możesz założyć T-shirt z krótkim rękawem z dzianiny odprowadzającej wilgoć i spodnie dresowe z lekkiej elastycznej tkaniny. Na treningi na siłowni warto zabrać ze sobą wierzchnią odzież sportową – kielnię lub bluzę.

Kupując ponownie odzież sportową, należy zwrócić uwagę na wpływ, jaki jej kolor ma na ciele:

  • kolor biały neutralnie wpływa na kondycję człowieka, łagodzi podrażnienia, odświeża;
  • brązowy – stabilizuje stan emocjonalny, daje poczucie stabilności;
  • сzerwony – rozwija wiarę w siebie, dodaje energii, zwiększa wytrzymałość;
  • żółty, pomarańczowy, złoty – to kolory zwiększające wigor, aktywność, wesołość, dające uczucie radości i szczęścia;
  • czarny, niebieski, zielony – pomogą Ci się skoncentrować, zwiększyć efektywność, organizację, poczucie odpowiedzialności.

Jeśli nastrój jest konsekwentnie zły, nie powinieneś wybierać ubrań fioletowych, liliowych, bordowych i szarych – te kolory mogą potęgować melancholię.

OBUWIE

Buty gimnastyczne powinny być zamknięte i mieć sztywną podeszwę – podczas ćwiczeń z ciężarami ważna jest stabilność.

AKCESORIA

  1. Ręcznik

2. Butelka na wodę. Możesz zabrać ze sobą specjalną „sportową” butelkę – wygodna w użyciu i noszeniu przy sobie.

3. Rękawiczki na siłownię.

4. Torba sportowa – pojemna i wygodna.

JAK NIE WARTO PRZYCHODZIĆ DO SALI

1. Usuń ubranie nitami, sznurowadłami i innymi drobnymi detalami – mogą ci przeszkodzić.

2. Wybierz spodnie, które są wystarczająco długie, aby nie zahaczać o sztangę i sztangę.

3. Aby ukryć nierówną skórę, dziewczęta czasami zakładają rajstopy pod spodenki. Nie powinieneś tego robić na siłowni.

Te proste zasady pomogą Ci zawsze czuć się pewnie i przyciągać spojrzenia płci przeciwnej, co zawsze zwiększy Twoją motywację podczas uprawiania sportu! BĄDŹ JASNA I WIĘCEJ UŚMIECHAJ SIĘ

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s